Translate

poniedziałek, 6 marca 2017

Zaczynam zamieszczać paznokcie.
Szukałam jak zapuścił paznokcie i znalazłam podobne fantastyczną miksturę dzięki ,której paznokcie urosną w 10 dni.Przetestuhe ją i zobaczymy czy rzeczywiście działa to tak wspaniałe.Zaczynamy!!!
I ETAP
Najpierw będziecie potrzebować:
1.Miseczki wody
2.Pół cytryny
3. Łyżeczkę soli
4.Łyżeczkę oliwy z oliwek
Do wody dodajcie resztę składników i wymieszajcie. Po wymieszaniu musicie moczyć w tym roztworze ręce, wmasowywując sobie go w paznokcie. Na paznokciach nie mogą być żadne odżywki ani lakier.

II ETAP
Potrzeba:
1.Oliwa z oliwek
2.Witamina E w kapsułkach mała x3, duża x2
3. Szpilka/pineska aby przebić kapsułek

Przebijam i wkrapiam do miski witaminę E, do tego dodaje łyżeczkę oliwy z oliwek, mieszam. Wmasowywuję ten roztwór w paznokcie i skórki, zostawiam na ile chce najlepiej na godzinę. Jak robisz to przed spaniem zostaw na całą noc.

Róbcie Tak przez 10 dni codziennie ja też będę więc od dziś kiedy skończę napisze jak wyszło mam nadzieję, że sie uda.
Mam nadziej, że pomogłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz